tisdag 28 juli 2009

Vägning

Idag gick jag motvilligt upp på vågen, och såg min vikt efter 11 veckors bantning. - 12 kg, och nu står vågen på 100.1kg.. 50kg kvar. Alla i min omgivning tror inte att jag kommer klara det. Det känns inte bra, ingen tror på mig. Jag känner mig ganska värdelös då. Men vad ska man göra? Snart slutar jag tro på mig själv, jag måste ha någon som tror på mig. Det får bli mig själv, intala mig själv att jag tror det i allafall. Jag vill träna mer, men gud vad jag hatar att stå inför massa folk så dom kan kollar när mitt fett rör på sig, inte särskilt skoj. I går när jag var och tränade var det en tjej som stod bakom mig som log sådär jobbigt. Hatar alla som ler och ska se snälla ut, det är bara förnedrande.

Jag ska gå ut och gå idag, efter 6 tabletter så ska jag ut och gå i rask takt! Skolan börjar snart igen och jag vill gärna gå ner 5 kg i allafall innan. Undra om jag kommer lyckas med det, få kräka upp maten det sista. Det är 5 kg som ska bort! önska mig lycka till, jag lär behöva det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar