torsdag 30 juli 2009

Bara ett inlägg

Har precis rökt min 14 cigg, eller alltså inte under hela mitt liv men under de närmstaste dagarna.. Varför ska jag börja röka igen egentligen? Onödigt med pengar och onödigt att folk ska tycka att man luktar äckligt.. MEN jag har kommit fram till att det är en bra lösning, eller alltså bra och bra, men den hjälper mig att slappna av.. (och att inte skada mig själv) Wierd. Det känns som om röken går ner i lungorna, hämtar upp det dåliga och sedan när man blåser ut så försvinner det med. Egentligen kan man ju säga att jag byter ut äckel känsla mot tjära och nikotin. Mitt mål är inte att bli beroende.. mitt mål är att jag ska ta en cigg i stället för att skada mig själv! Jag gillar mål.

Jag hoppas på sex i helgen. Jag vet, jag har en pojkvän, men han ger mig inte det sexet jag behlver, jag måste få knulla av mig, utan känslor, bara jag, mitt ego ska stå i centrum. Eller, vad tycker ni förresten? Tror ni att det är ännu ett sätt att känna mig behövd och att jag till slut kommer byta ut cigg mot sex?

Hej, här har ni mig som har ett liv som håller på att rasa samman, fort.

- rädda mig, snälla. Detta är inte livet jag drömde om när jag då var en princessa och hade allt man kunde önska mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar